lördag 12 april 2008

Jag ska kämpa

Jag vet att jag har hanterat olika saker på ett helt konstigt vis. Jag önskar att jag kunde göra vissa saker ogjort men riktigt så enkelt ska livet inte vara i praktiken. Jag vill djupt be om ursäkt för att jag har sårat er eller gjort er besvikna, jag förstår nu att jag inte har varit riktigt sann mot er. Men jag lovar, jag ska tygla mig. Jag kan inte lova att det kommer att gå, men jag kan lova att jag ska försöka av hela mitt hjärta, det är det minsta jag kan göra för er. Jag älskar fan er! Jag kan inte tänka mig en vardag utan er, det existerar liksom inte. Men som sagt, jag kan förstå att ni blivit djupt sårade eller besvikna på mig. Vi har trots allt hållit ihop i snart 1 år. Jag önskar av hela mitt hjärta och jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer att bli många, många fler år. Jag trivs, jag känner mig hemma. Jag har kommit hem.

Tack för att du finns och ställer upp för mig, stöttar mig och mycket mycket mer! Utan dig vore jag tom, min smärta skulle vara enorm om du inte fanns vid min sida.
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, jag älskar dig!

Jag ska kämpa, jag ska klara mig igenom detta. Det är det minsta jag kan göra, men det kommer inte att bli lätt -det kan jag lova.
Ni är ljuset för mig, kommer alltid att brinna!

Jag ska visa för er att jag kan mer än vad ni någonsin har trott om mig... jag ska kämpa.

Inga kommentarer: