onsdag 5 augusti 2009

Turkiet snart








Klicka på bilderna för förstoring.

Där är lite bilder från 31 juli & 1 augusti, 2009.

Jag och Birgitta <3 åker till Turkiet den 7: e och kommer hem 14: e aug, det ska bli så jävla skönt att komma iväg. Jag ska ta det lugnt, samla krafter osv. Det tror jag vi båda behöver, eller det är jag övertygad om. Fast det är synd att jag missar Mia två gånger, men tro det eller ej... det är värt det! Jag får ju åka till solen och steka tillsammans med Birgitta <3. Mia klarar sig nog... Jag får i alla fall träffa henne när jag kommer tillabaka, vilket är tur!

Just nu yrar jag omkring i lägenheten och packar, funderar på vad jag ska ta med mig osv. Vilka skor, vilka klänningar, vilka shorts, vilka linnen osv... så lätt är det inte. Heee... JAG LÄNGTAR SOM FAN! Massvis med bilder kommer så fort jag kommer tillbaka till Sverige...

Dagens låt, klicka på länken.
http://www.youtube.com/watch?v=-ae9fo3Y31s

Inga kommentarer: