måndag 15 november 2010

Han är helt klart bäst

Igår, 14 november, 2010.
Historien började några dagar innan då jag hittade ett par skor på Din Sko som jag blev alldeles förälskad i. Dock fanns de inte i min storlek i Falun, så dagen efter bestämde jag att jag och Jonas skulle åka till Borlänge och kika om de hade min storlek där. Vi kom till Borlänge, de hade inte min storlek. Men enligt datorn i Borlänge så hade Falun min storlek. Vi åkte därför till Falun och frågade dem. De hade min storlek... men de hittade bara en sko, de sprang omkring i butiken och letade efter den andra skon, till slut hittade de den... men då var det någon som hade lagt undan skorna, jag blev ledsen. Men de sa att de kunde ringa dagen efter ifall personen som hade lagt undan dem inte kom. Lördagen kom... ingen ringde. Jag gav då upp med dessa skor. Söndagen: jag vaknade, drack lite kaffe och försökte vakna till liv. Fars dag, Jonas familj skulle komma på fika och Jonas skulle därför ner på stan och köpa tirsslotter. Jag gjorde mig i ordning under tiden och lyssnade på musik. Jonas kom tillbaka och jag hör något svagt: Heeeeej älskling. Jag går mot ytterdörren och ser då en stor kartong och en Din Sko påse. Då förstår jag... han har varit och köpt skorna till mig, och de fanns tydligen kvar!! Jag skriker av glädje och kramar och pussar på honom. Inte nog med det... jag öppnar kartongen, där i ligger en ros. Jag blev alldeles tårögd. En väldigt fin överraskning på en söndag förmiddag.

JAG HAR HELT KLART VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN SOM JAG ÄLSKAR AV HELA MITT HJÄRTA! <3






1 kommentar:

Martina sa...

ÅHHHHHHH jag blev helt tårögd av att läsa det bara!
Du har en bra kille du!!!!!
<3
Kram Martina