tisdag 22 november 2011

Mest igår


Världens finaste Isa som älskar att bli ompysslad.

Igår gick jag upp klockan åtta. Drack kaffe och sen efter ett tag brummade jag till Falu Centrum, var på möte. Sen gick jag och lämnade en film på Hemmakväll. Sen brummade jag till min mamma och hämtade lite grejer, brummade med dem till Norslund en snabbis. Sen satte jag kurs mot underbara Sundborn. Åt mat och hade det bra. Sen åkte jag och Birgitta till Sandviken fram och tillbaka. Sen brummade jag hem... tog mig ett gott glas vin och lyssnade på musik. Sen kom min älskling hem. Helt ok dag. Lång och händelserik men ändå lugn dag.

Idag har jag inte gjort mycket, jag ska inte göra så himla mycket heller... enda kraftansträngningen som jag ska göra är en dusch, vem vet... kanske ett bad till och med. Det visar sig.

Inga kommentarer: