torsdag 16 februari 2012

Torsdag

Idag är det torsdag och jag har varit på min svenska lektion hela förmiddagen, från klockan 8.30-11.40. Idag pluggade vi huvudsatser, bisatser, ordbildning osv. Ganska roligt om jag ska vara ärlig, men jag blev lite trött mot slutet. Det är trots allt en lång lektion. På tisdag nästa vecka har vi prov. Så helgen ska jag spendera framför en massa plugg.
13.00 var jag på mitt möte, som vanligt. Och nu sitter jag här, funderar över vad jag ska göra resten av dagen. Min älskade pojkvän slutar klockan 22.00 och här sitter jag, ensam tillsammans med en kopp K och min älskade dator ASUS. I morgon är jag ledig, jag har klarat av ännu en vecka i skolan! Yeeeeey! Grattis till mig! Så nu tar jag fanemig helg!!
Aja, slut pratat. Grym låt här nedanför.


Inga kommentarer: