fredag 13 april 2012

Nu är det nära

Torsdag
Jag var till skolan på förmiddagen. Sen åkte jag hem och åt lunch med min älskling och satt ute i solen och hade det bra. Sen efter ett tag kom Gabriella förbi och sa hej. Sen hämtade jag Sabina efter ännu ett tag, vi pratade och pratade. Hade det bra! Det var grymt roligt att träffa henne, det har jag inte gjort på väldigt länge. Så det var roligt!

Idag har jag och min älskling varit till Lager 157. Tyvärr så hittade inte jag något överhuvudtaget. Jag ville helst hitta något sommaraktigt, men jag har lånat en massa kläder av Annie, så det får duga! För tillfället sitter jag ute och dricker ett glas rött och lyssnar på lite soft musik.

Jag kan inte förstå att vi åker om endast 4 dagar! Jag längtar så att det bara skriker om det! Nu är det nära!

Inga kommentarer: