fredag 1 juni 2012

DKNY GREEN


Jag tackar min älskling så hemskt mycket för parfymen som jag gick för någon dag sedan! Puss!

Jag tänkte börja med att babbla om gårdagen... Först vid klockan 13 var jag på möte, efter det så drog jag iväg till skolan och gjorde ett engelska test, jag var grymt nervös! Men det gick jätte bra! Sen traskade jag omkring på stan en liten stund, sen vidare mot bilen som jag hade på knoppen och så brummade jag mot Gabriella och sa hej. Sen vidare till en annan vän, sen träffade jag Sabina en sväng, vi drog ut på en lite bil tur. Väldigt roligt. Vi åkte till Max där Isabella jobbar. Sen körde jag hem Sabina och drog vidare mot Sanna. Sen var jag hemma klockan 21.30. Det var en LÅNG dag med andra ord. Men en väldigt rolig dag ändå faktiskt.

Idag har jag cyklat 6,5 km i ett väldigt lugnt tempo. Jonas sprang och jag cyklade bredvid. Det var roligt! Resten av dagen då... vad händer då. Jag vet inte! Det visar sig!

Inga kommentarer: