tisdag 21 augusti 2012

Med andra ord människa igen

Igår klockan 10 var jag iväg till skolan för lite information. Jag vet inte exakt när jag ska börja, men jag hoppas att få reda på det snart. När jag kom hem igår åkte jag på någon form av förkylning. Jag hade ont i varje muskel i min kropp, ett rivjärn i halsen osv. Jag låg i sängen hela eftermiddagen och kvällen och såg på Svensson, Svensson säsong 2 och började på 3: an. Det är en grym serie om du frågar mig.

Idag ställde jag in mitt möte på grund av att jag inte skulle anstränga mig så att jag slipper ligga i feber 1 vecka. Idag känns det bättre, rivjärnet i halsen är borta och hostan börjar försvinna och det onda i musklerna är borta. Riktigt skönt. Idag är jag med andra ord människa igen.

Jahapp, det var väl det som jag hade att säga för tillfället.

Inga kommentarer: