tisdag 8 mars 2011

Likheten

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva .. men jag känner att jag behöver skriva av mig. Något inom mig skadar mig, jag vet vad det är men ändå inte. Det gör ont. Smärta. Hur ska jag få bort det? Går den ens att ta bort? Ensamhet. Ja .. så kallas det. Och jag är van .. van vid smärtan och tomheten inom mig. Smärtan kommer alltid att finnas inom mig på något sätt och vis, det låter tragiskt och fel att det ska vara så, men jag tror fan att det alltid kommer att vara så. Tråkigt nog? .. jag vet inte riktigt om det är tråkigt. Känslan av smärta är som sagt något som jag är van med. Då får den väl vara där!? Min smärta jag känner kan man jämföra med att du är van vid att sova t.ex. Förstår du likheten? Sova är något du är van vid att göra .. att jag känner smärta inom mig det är något som jag är van vid. Nu bör du förstå den likheten...

Inga kommentarer: