onsdag 16 mars 2011

"Nytt"

För en stund sedan så fick jag för mig att ändra om mina gardiner i kök och vardagsrum. Jag tog mina "snör" gardiner, två stycken och satte i mitt köksfönster. Såg på TV att de hade gjort så .. så ja tänkte då : "vafan det där tänker jag också testa" .. så jag testade nu. Det blev grymt, det ska bli spännande att se hur det ser ut i dagsljus .. dagsljuset får avgöra om det ska sitta kvar eller ej.
I vardagsrummet satte jag gardinerna som satt i köket tidigare. När jag höll på att sätta upp de gardinerna så lossnade skruven som gardinstången sitter i .. hela skiten lossnade. Lyckat Sanna! Jag fick panik. Som tur var så gick inget sönder, men det hade kunnat gått illa det där. Tur som fan att det gick bra. Nu har jag i alla fall skruvat åt skruven så mycket som jag kan!

Inga kommentarer: