onsdag 4 juli 2012

Mycket

Ojojoj vad jag känner att jag bara vill vara hemma, det känns som om jag har gjort någonting precis varje dag sedan Annies student. Därför, tänker jag idag ta en välförtjänt hemma dag! Punkt slut! Så idag som du säkert förstår så tänker jag göra ingenting, men en promenad tänker jag få in i dagen eller framåt kvällen.

Jag kan ju berätta lite vad jag gjorde igår. Jag vaknade vid 11.30 ungefär, sen drog jag och min älskling ut på en cab tur i det fina vädret, sen handlade vi, sen kom vi hem och åt mat, sen tog vi en kort promenad i det fina vädret och sen blev det en foto tur. Jag har än inte tittat på bilderna, men jag har tänkt att jag ska göra det idag. Om jag själv tycker att det blev bra foton så kommer jag att lägga upp dem både här och på fb. Så, håll ögonen öppna!

Nu ska jag ta en kopp K!

Inga kommentarer: