fredag 26 februari 2010

39 graders feber

I fredags, alltså för en vecka sedan blev jag sjuk. 39 graders feber... hade det sedan tills i onsdags tror jag, Och jag är fortfarande inte frisk, känner mig slut i kroppen, huvudverk + otrivin nässpray som numera är min bästa vän. Utan otrivin, ingen Sanna. Jag har i alla fall förflyttat mig från Sundborn till lägenheten, behöver vara själv. Det är skönt som fan att vara själv nu. Fast jag vet att jag om ett tag kommer att tjata om att jag känner ensamhet igen. Så brukar det vara. Övrigt mående är sådär... det är någonting som ligger där och skaver. Jag försöker att inte tänka på det men det går inge bra, det finns där och är påträngande med sin obehagliga känsla. Vad gör man då... jo jag vet, men det håller jag för mig själv. Det gör dig inte glad.
 
114 dagar kvar.

Inga kommentarer: