torsdag 18 februari 2010

Så klockrent

Vilken kväll/natt igår! Oj oj oj säger jag bara! Jag och Marielle skulle ta ETT glas vin vid 16.00 igår. Ett glas blev två, två blev tre, tre blev fyra osv. Till slut blev vi lite fulla :p inte så lite heller. Vi var i Marielles lägenhet, det plingar på dörren, vi gömmer drickat. Det var personalen som kom!! Två stycken!! Jag låg i sängen och sa att jag "messde", messade... HAHA ett ord jag ALDRIG använder. Sååå klockrent. De går till slut och säger innan de ska gå: "ha så kul ikväll men dunka inte musik så att dörren skakar." HAHA!! När de gått ramlar vi ihop på golvet och skrattar och skrattar! HAHA, såååå klockrent! De borde ha märkt att vi var påverkade. Men det sket man väl i! Senare runt 23 var Marielle ute någonstans, jag går tillbaka till Järnet och kommer på att Marielle har min nyckel, jag var då tvungen att plinga på hos personalen... de ber mig blåsa alkotest. Jag sa: glöm de. De säger: men då är du positiv. Jag säger: Det sket man väl i... sen går jag. Såååå klockrent!

Ska på möte idag 15.30 och då kommer chefen att börja prata om detta... jag vet redan vad jag ska säga: Man borde väl få ha kul & få vara glad någon gång för fan! Såååå klockrent!

Inga kommentarer: