tisdag 6 mars 2012

Bildbomb och text


När vi kom fram till stugan satte vi oss i solen och jag tog ett glas rött. Vi satt där och pratade och hade det allmänt bra. Solen värmde!








En väldigt glad Sanna på grund av att solen värmer och lyser


Nu kan jag se slutet på vintern och början på våren. Vår... du är välkommen


Som du ser så är det ganska mycket mer snö i Tandådalen än vad det är i Falun


Väldigt vackert, tycker jag



I det stora hela så har jag haft det riktigt bra i Tandådalen tillsammans med trevligt folk. Men det sura var att jag blev sjuk... Men för i övrigt har jag haft det bra.
Jag är fortfarande inte 100 % frisk. Så jag stannade hemma från skolan och mitt möte idag. Men jag ska försöka pallra mig iväg till skolen i morgon. Jag har hört att jag inte har missat något från lektionen som var idag. Det känns bra! Resten av denna dag... jag tänkte att jag skulle försöka i alla fall börja på min uppsats som vi ska göra i svenskan. Bok recensionen skickade jag iväg på förmiddagen. Det känns skönt att det är klart! Hejsålänge!

Inga kommentarer: