onsdag 21 mars 2012

Måndag, tisdag, onsdag



En Sanna i ett grillrökmoln




En vacker kväll

Idag när jag kom hem från min svenska lektion satte jag mig i solen och hade det bra... sen kom min älskling hem! Efter ett tag kom hans familj på besök och vi grillade! Gissa om det blev gott! Så himla gott! Detta vill jag snart göra om!


Plugg/läsning

I går då jag kom hem från skolan och ifrån mitt möte satte jag mig ute i solen och pluggade lite. Även det var jätte skönt. Senare på kvällen kom Jonas bror, fru och son på besök. När de gick så somnade jag i princip på en gång. Jag hade trots allt gått upp klockan 6.30.


En Isa och en Sanna

I måndags var vi till Sundborn och hälsade på de som bor där. Fikade med folket och myste självklart med Isa. Sen satte vi fart mot Ica Maxi och handlade inför veckan. Det blev en tidig kväll för mig.

Ikväll blir det en tidig kväll för att i morgon kommer det att bli en väldigt, väldigt lång dag.
Återkommer! God natt!

Inga kommentarer: