torsdag 15 mars 2012

Nu känns det bättre

Hej där allihopa! Anledningen till att det blev noll bloggning igår berodde på att jag var as trött igår! Jag orkade i princip ingenting då jag kom hem.

Idag har jag inte mått bra. Men det kändes bättre efter mitt möte. I skolan idag kände jag mig helt borta... men som sagt, efter mötet, och nu känns det bättre.

Så, vad händer för mig i eftermiddag och ikväll. Här på eftermiddagen kanske jag tar en tur på trainern, vi får se. Jag har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra. Det visar sig. Ikväll ska vi äta pasta carbonara med fläskfilé i. Till det serveras lite rött. Myyys kväll med andra ord! - Tillsammans med den bästa!

Ändrade föresten min blogg-design igår. Jag är nöjd. Funderar på att ändra min foto också, men jag vet inte riktigt vilket foto jag ska ha än. Det skjuter jag på framtiden.

Inga kommentarer: