fredag 23 mars 2012

Tvivel



Igår...

Igår var jag i skolan till 11.40. Sen åkte jag och ställde bilen på knoppen. Satt på en kulle på Knoppen och åt lunch. Gick iväg på möte till 14.00. Gick sedan till Norslund och chillade där ett tag. Gick sedan till Knoppen igen. Halva vägen gick jag och haltade då jag hade fått världens skavsår på höger häl. Sen åt jag lite mat på Lustigknoppsv. 2C. Körde sen Annie till skolan. 19.00 drog vi iväg på Annies klass konsert. Den slutade 22.00. Sen åkte jag hem. Gissa om jag var trött då!

Idag har vi grillat hamburgare till lunch. Gissa om det var gott! Grymt! För tillfället sitter jag här i min ensamhet. Kommer att vara ensam resten av denna dag fram till 22.00. Funderar på att ta mig lite rött framåt kvällen, i min ensamhet. Fniss* skitsamma.

Aja, jag återkommer!

Tvivel (Spotify)

Inga kommentarer: