måndag 23 februari 2009

Grattis gumman

Det är något speciellt min vän att fylla 18 år. Det tycker i alla fall jag. Grattis gumman!

Nu tänkte jag bli lite tjatig igen... för detta har du hört säkert 100 gånger. -Att utan dig skulle jag inte sitta här idag och skriva detta. Du har hjälpt mig så mycket bara genom att existera. Hur gör du egentligen? Du är så underbar... jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag tycker om dig. Jag kommer aldrig att kunna tacka dig för allt du gjort för mig. Aldrig.

2005 var det bästa, det tycker vi båda... det vet jag till 100 %. Jag kommer alltid att finnas med dig, alltid. Jag lämnar dig aldrig. 2005 kommer att komma tillbaka, det är en av mina högsta önskningar och jag tänker sträva efter att det en dag kommer att bli så.

Jag älskar dig obeskrivligt mycket Gabriella, detta är din dag och jag hoppas att den blir bättre än du önskat. Åter igen... jag älskar dig min kära vän!


Du är fantastisk min vän! /Sanna

1 kommentar:

Anonym sa...

LOVE YOU <3