lördag 18 april 2009

Uppdatering
















Förklaringar:
1: a bilden är en glasgula som hänger i mitt köksfönstr.
2: a bilden får jag sommarkänslor av.
3: e bilden är en bild på mig i min spegel.
4: e bilden, doftljus i en hjärtskål.
5: e bilden är mitt mysfönster, alldeles vid sängen.
6: e bilden är mitt favoritfönster, i köket.
7: e bilden är rummet. By night.
8: e bilden är rummet. By day.
9: e bilden är rummet, taget från dörröppningen. By night.
10: e bilden är rummet, taget från dörröppningen. By day.
11: e bilden är köket. By night.
12: e bilden är köket +köksfönster. Plus min älskade tapet som jag älskar.
13: e bilden är köket. By night.
14: e bilden är köket. By day.
15: e bilden är hallen.
16: e bilden är hallen, taget utifrån trapphuset.

Hoppas ni förstod lite hur det ser ut. Jag är så himla nöjd. Det jag tycker mest om, är köksfönstret +mysfönstret vid min säng.

2 kommentarer:

Madde sa...

Shit vad fint du har fått det! verkligen, wow! så vill jaaag bo :D

Ida. sa...

Vad fint. :D