tisdag 30 juni 2009

O.C.

Dagen har bestått av en mysig stund tillsammans med min Gabriella, som sorligt nog åker till Spanien i morgon. Hoppas du får det bra gumman <3 sedan kom Isabella och hälsade på, mys. Sedan har jag enbart tittat på O.C. eftersom min lillasyster har gjort så att jag är fast i det! Bra är det i alla fall... som tur är, för hennes skull menar jag. ~ I morgon eller torsdag måste jag ner på stan och fixa present till Isabella, jag vet redan vad hon ska få... måste bara hitta den "perfekta" Thihi...
~ Torsdag får jag äntligen träffa Marielle, har inte träffat henne sedan 19 juni, lång tid :/
~ Fredag blir det krogen med Martina.
~ Lördag blir det fika hos Isabella på dagen och fest på kvällen. Min tjej fyller nämligen 18 år! Det är stort, det vet jag. Myndig och allt!

Hoppas allt detta blir lyckat, hoppas det :)

~ Saknar Birgitta & Arto så inni helvete!

Inga kommentarer: