fredag 4 september 2009

Tro det eller ej

Tro det eller ej, en ganska okej dag idag... :)

~ Tack min bästa vän, jag älskar dig. Oskiljbara <3

Klockan 21.00 ska jag hämta Birgitta, hon slutar jobbet då. Då ska jag följa med henne hem och sen i morgon åker hon bort ett dygn så jag ska umgås med Arto. Jihuuu... :D fast jag tvivlar på att Arto är lika glad över det. Man kan ju hoppas i alla fall <3 Jag ser fram emot denna helg! Undra hur skitig Isa är då? Lika oljig som vanligt? Fast jag tror nog att det blir en dusch ändå för hennes del, lite Isa -vård ska jag ha. (Min ögonsten Isa på bilden för den som missat det)

Nästa helg hade jag tänkt att försöka planera in en utgång med Gabriella, som jag har lovat en längre tid... hoppas att hon kan!? <3 Saknar Boo.

Tack för mig så länge... Funderar på om jag ska ta med mig kameran och försöka fota lite nya bilder, jag känner att jag behöver vara lite kreativ och få ut mina känslor. Japp, så får det bli! :)

Inga kommentarer: