onsdag 24 mars 2010

Jag ska flytta!

Nu är det bestämt... jag ska flytta! Nära min älskling, kan det bli bättre!? -nej tror inte det. Äntligen kommer vi att kunna ses oftare, eller nej... OFTA! Massvis med folk ska jag tvinga hjälpa mig att flytta, så att det går fort. Sedan ska jag och min älskling fixa i lägenheten tills det är helt klart, sedan korka upp vin och bara mysa på balkongen i vår solen + lyssna på skön musik. Belöna oss med vinet och njuta av varandras sällskap :) VÄNSKAP på hög nivå! <3 Sedan väntar en sommar av frihet & fest hela nätterna långa... niiice! En frihet som jag inte har haft på fyra långa och jobbiga år!!

I morgon - Soc. möte med massvis med folk. Usch, tycker inte om såna möten. Plus att vi ska prata om massor med saker. Skrämmande som bara tusan. Fyfan usch! Får förhoppningsvis besked om datum då jag ska flytta, tror jag. ALLT DETTA SKRÄMMER MIG... tänk om det inte går. Jamen då är det väl så... eller!?!?! Jag vet inte. Det visar sig. Jag har ju i alla fall min älskade Gabriella/Bo nära mig (det tar en/två minuter att gå från mig till henne) och det är mer än underbart och fantastiskt. Love You my friend <3

2 kommentarer:

Belli sa...

Åh älskling! Det kommer bli så bra :D och så fiiint! Morgonkaffe på balkongen och grilla varje kväll i solnedgången och vin hela dagarna och öl och fest och sol och sol och kärlek :D <3<3<3

FS sa...

Men F**k dg Sana Banana, jag viiiiiill vara din friend ;)