torsdag 15 juli 2010

Nyklippt


Bild på mitt avklippta hår. Det var så slitet, det behövdes klippas av.
Väldigt ovant, fast jag har vant mig lite nu i alla fall.

Det är varmt och mysigt ute just nu, jag älskar verkligen värme! Vi är bästa vänner, värmen och jag. Egentligen bör jag städa lägenheten eftersom jag åker till Sundborn i morgon och jag hatar att komma tillbaka till lägenheten och den ser ut som ett helvete, fast jag tror jag väntar med det ett tag. Dock ska det göras idag/ikväll. Jonas är iväg och jobbar en sväng, det är tomt utan honom... tur att han kommer till mig lite senare. Nu ska jag sätta mig på balkongen en stund och ta en cigarett, sedan kanske jag ska börja lite smått med städningen... så jag får det gjort. Min älskade syster Annie kommer snart och hälsar på mig en sväng, det kommer att bli mys. Jag älskar min syster, hon är helt underbar. Förresten, en liten uppdatering av hur jag mår idag ska du även få... jag mår ganska okej... väldigt tomt och konstigt att Mia har semester bara, tur att jag ska träffa henne ändå. Annars hade det inte gått. Dock är jag väldigt rädd att mitt mående kommer att rasa... för det är bra ett tag sedan rasar jag neråt. Tack för mig så länge...

Inga kommentarer: