tisdag 7 september 2010

Det kommer att bli mysigt

Dagen började i lugn och ro... en timmes prat med min älskling under dagen innan jag drog iväg på möte nummer ett. Mötet gick okej och tog inte mer än 10 minuter. Sedan var det bara att dra iväg till Mia kl: 16.30. Mötet hos henne var däremot jobbigare än jobbigast, det var ett tag sedan det var såpass jobbigt hos henne. När jag var klar med det så mötte jag upp Annie och vi drog hem till mig, drack rosévin och pratade. Började sedan med tacosen... åt tacos och kikade på Idol. Nu sitter jag här och väntar på samtal nummer två från min älskling. Han ringer nog snart... I morgon ska jag till Mia kl: 13.00 sedan drar jag till Bojsen, ska nämligen hälsa på Isabella och sedan ska jag till Kim. Båda har nämligen flyttat ihop med sina pojkvänner. Det ska bli spännande att se hur de bor. Det kommer att bli mys.

Inga kommentarer: