lördag 15 januari 2011

Älskade vän

Detta inlägg tänker jag ägna åt min älskade vän Isabella.

Isabella är en fantastisk och helt underbar vän som jag har känt sedan jag var 5 år gammal. Vi har med andra ord känt varandra i 16 år. 16 år fyllda med väldigt stark vänskap/systerskap, tårar, bråk, glädje och mycket mer...
Isabella, du är en vän som alltid kommer att vara min bästa vän, vi har ju känt varandra sedan barnsben och känner varandra till 110 %. En sådan vän som du Isabella, kommer alltid att finnas i mitt hjärta och i mitt liv. Jag är helt övertygad om att vi alltid kommer att vara lika nära vänner som vi alltid har varit och är idag.
Du betyder så himla mycket för mig gumman... det har du alltid gjort och kommer alltid att göra. Jag har alltid funnits vid din sida och kommer alltid att finnas vid din sida. Precis som du alltid har funnits vid min sida, och jag är helt övertygad om att du alltid kommer att finnas vid min sida också. Jag älskar dig min kära vän. Alltid...

Inga kommentarer: