fredag 18 februari 2011

Alla hjärtans dag:

Denna historia börjar förra veckan. Jag och Jonas var på stan, vi gick in på DutchmanSkor. Vi kikade runt lite där inne, jag hittade ett par klackskor som jag blev alldeles förälskad i. Köpte dom dock inte. Jonas köpte ett par skor, sedan gick vi därifrån. Dagarna går och jag funderar en del på dessa skor, om jag ska köpa dem eller inte. Dagarna går, alla hjärtans dag. Jonas åker tidigt på morgonen för att jobba och vara borta en hel vecka. Jag ligger då och sover när han åker, jag vaknar.. dundertrött och ska sätta på kaffe, när jag kommer in i köket så står det ett stort paket på bordet. Jag har då ingen som helst aning om vad det kan vara i paketet. Jag öppnar.. det är skorna som jag blev förälskad i. Just i den stunden saknade jag Jonas så otroligt mycket. Hade mer än gärna velat ge honom en stor bamsekram just då. Jag har helt klart världens bästa pojkvän som jag verkligen är förälskad i! <3
.. så Jonas, om du läser detta så ska du veta att jag verkligen älskar dig!

Inga kommentarer: