torsdag 21 juli 2011

USA, California

Resan var bra, mycket bra. En himla stor upplevelse. Jag ska berätta mer om resan då jag orkar skriva allt... Jag ska i alla fall berätta vad jag har köpt tänkte jag. Jag har köpt:
  • Ett par ljusa jeans.
  • Ett linne som är svart med två ganska stora vita streck i.
  • En svart väska med leopardmönster på insidan.
  • En grå/svart tröja med halvöppen rygg.
  • Ett blått linne som det står: "I <3 my boyfriend" på... med öppen rygg.
  • Ett par korta shorts.
  • Ett par svarta kavajbyx liknande byxor.
  • En svart långärmad tröja som är "fluffig".
  • Ett par svart/vita Converse flipp flopps.
  • Ett par svart/rosa låga Converse.
  • Ett par svarta flipp flopps.
  • Ett par fjäder örhängen.
  • Senså köpte jag och Annie tillsammans en svart kavaj med guldfärgad dragkedja.
En del bilder från resan finns på min facebook. Fler bilder kommer att läggas upp inom kort.

Inga kommentarer: