torsdag 27 oktober 2011

Onsdag 26/10-2011

Igår: Vi brummade till Sundborn och umgicks med Birgitta och Arto. Mycket trevligt, mycket skratt. Sååå kul!


Vi hittade en bebis.


... och en till bebis.
Den tredje bebisen som ser ut som bild två ville inte var med på kort.


Isa var självklart hemma!

När vi varit i Sundborn så brummade vi vidare till Inter Sport där jag köpte mig en peak performance väska/bag. Superduper nöjd är jag med det köpet. Något som jag verkligen behöver ha! Sen var det Bio som gällde.


Filmen var inte lika bra som jag trodde, vilket var en besvikelse. Men det var roligt att gå på bio.
När bion var slut så traskade vi vidare mot Pitchers där Annie och hennes band skulle spela. (Creative Comic). När jag och min älskling kom hem så tog vi lite smaskigt att dricka och satt och pratade hur länge som helst. Tack min älskling för en fantastisk dag.
Jag älskar dig!

Inga kommentarer: