måndag 18 mars 2013

Kortfattat om v. 11





Torsdagen förra veckan spenderade jag och min älskling på isen i solen i två stolar. Urmysigt! Det blev till slut en liten fångst, men det hade verkligen kunnat bli en stor fångst då Jonas tyvärr tappade stor-gäddan.

Fredagen var det den-stora-besiktningsdagen bilbesiktning på förmiddagen och lägenhetsbesiktning på eftermiddagen. Båda besiktningarna gick super bra! Så nu är det fullt tillåtet att åka omkring i Saaben i 1 år till. Och lägenheten behöver jag inte återvända till mera... det är lite svårt utan nycklar. Men oj så skönt det känns! Men jag måste erkänna att jag kände mig en smula nostalgisk precis innan vi skulle gå därifrån. Men jag är superglad att slippa den lyan, även fast den har varit kanon! Superfin lägenhet och ett superbra läge. Jag kommer garanterat att bära med mig massor av varma och fina minnen därifrån!

Inga kommentarer: