onsdag 15 december 2010

Kan alla repliker

Igår var jag och min älskling till Jysk, där jag hade sett bordstabeller som jag blev alldeles kär i. Jag köpte två tycken svarta, och två stycken med lite smått mönster på, vita trådar som är sytt i mönster. Jag bytte även gardiner i köket. Tidigare hade jag vita gardiner... bytte nu till svarta. Jag har trots allt haft de vita gardinerna i köket så länge jag har bott i lägenhet, vilket är väldigt lång tid så att jag har tröttnat på de vita gardinerna. Nu är mitt kök snyggt som satan och jag är väldigt nöjd. Köket är som nytt!

Igår fick jag även min tidiga julklapp av Birgitta och Arto i min brevlåda. Snålvatten & Jäkelskap, Bröllop & Jäkelskap, Barnaskrik & Jäkelskap. Jag har tittat på de filmerna i princip varje kväll sedan jag var 15 år om jag minns rätt. Jag kan alla repliker och jag tycker att det är lika roligt att titta på filmerna idag som första gången jag såg filmerna. Tack så mycket Birgitta och Arto.

Inga kommentarer: