måndag 20 december 2010

Taaack

När jag loggade in på min facebook för en liten stund sedan... så hade jag fått världens finaste logg-inlägg. En länk...
Dag 17- Mitt favoritminne av Gabriella

Jag kan inte beskriva i ord hur jävla mycket jag tycker om dig min älskade vän! Du är helt underbar och jag älskar dig... År 2005 kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Och ja... jag minns de där moppekillarna och när du överdoserade astmamedicinen, plus en massa andra fina minnen... som alltid kommer att finnas inom mig. Jag vet och känner på mig att vi alltid kommer att finnas i varandras liv. Det vi har och har skapat är äkta vänskap.
Bo <3 Bosse
Jag älskar dig.



Du är betydelsefullare än vad du tror att du är för mig...
tack för att du finns.

1 kommentar:

Bellsi sa...

Jag älskar dig Sanna. Du betyder mycket för mig. Vi genom allt <3