söndag 10 februari 2008

Till er

































Jag önskar att jag kunde flyga iväg
som en vit vacker duva.
Men det är inte så lätt.

Jag förstår nu hur lätt jag har att förlora er,
jag tänker aldrig att tillåta att ni försvinner ur mitt liv.
Ni betyder verkligen jätte mycket för mig.

Det hände en massa saker idag, jag kunde
aldrig tro att du skulle göra något sånt som du gjorde.
Tack för att du/ni finns för mig

Jag älskar er över allt annat!


______________________


Till er.

Nu förstår jag att jag har gått för långt. Jag förstår verkligen hur lätt jag har att mista er. Hur lite, eller hur mycket som måste till för att ni inte kan skydda mig från mig själv. Det är ni som är starka, det är ni som håller mig ovanför ytan. Men det är inte så det ska gå till för det är jag som själv måste hålla mig själv ovanför ytan.

Jag tycker att jag jobbar mot livet men det har blivit så tydligt att det kanske inte är så som jag tänker och tror. Jag skiljer på verkligheten så mycket så att allt som sägs blir helt vridet som skapar missförstånd. Så vill jag inte leva mitt liv för då kan jag lika gärna gå och lägga mig i graven på en gång, Nej, så vill jag inte leva mitt liv. Jag vill lära och jobba så att jag kan leva ett bra liv så att jag kan vara lycklig. Jag vill upptäcka livet och se vad det har att erbjuda.

Jag vill leva tillsammans med er.

Jag vill inte förlora er alla som finns omkring mig. Ni betyder så himla mycket för mig.

Inga kommentarer: