torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag















Alla hjärtans dag!
Kärlek är något fint som varje människa bär på.
Dock vet inte alla människor att de hela tiden går och bär på denna fina och varma egenskap.

Jag har lärt mig under dessa år som gått,
allt som har hänt, djupa dalar och höga toppar
–att varje människa bär på någon form utav kärlek.
Både kall och varm kärlek.
Jag har i och med det lärt mig att människor kan vara så otroligt kalla men så otroligt varma också.
Sedan finns det även människor som har båda delarna.
Fast jag tror nog att innerst inne så har varje människa både kall och varm kärlek och omsorg inom sig,
fast alla människor visar inte lika mycket utav den kalla och varma kärleken som de har.
Som vi alla går och bär på varje dag.
Jag tror att det är det omedvetna som skapar detta.

Jag är både glad och ledsen för allt som har hänt,
ledsen lever allt det ledsna som jag har fått genomlida och glad över alla fantastiska personer jag fått lära känna.
Jag förstår verkligen, och jag ser hur olika alla vi är.

Alla är unika.

_______________________________
















Denna bild är tillägnad till två personer
som hela tiden finns för mig,
ställer upp och bryr sig.

Tack för att ni finns.
Ni betyder jätte mycket för mig.
Jag älskar er
_______________________________















Denna bild är tillägnad till två personer
som hela tiden finns för mig,
förgyller min vardag med allt möjligt
och förståss -att ni bryr er.
Jag släpper aldrig taget om er.

Tack för att ni finns.
Ni betyder jätte mycket för mig.
Jag älskar er
_______________________________















Älskade mormor,
du finns inte men du finns ändå.
Jag sänder dig denna ros med den vackra vita duvan,
jag hoppas att den hittar till dig.

Jag älskar dig så att det gör ont i mitt hjärta.
Jag glömmer aldrig dina vackra händer,
och jag glömmer aldrig ditt vackra skratt.
Jag glömmer aldrig dig! <3
//Ditt barnbarn Sanna
_______________________________

Sedan vill jag ge ett ord till dig, ett Tack för att du börjar leva -börjar bry dig om mig sakta. Men jag tycker inte att det är fel att det går sakta, jag tror att det är vettigt och bra, då tror jag att vi kommer att hitta tillbaka till varandra på ett alldeles nytt sätt. Jag hoppas att vi klarar det denna gång. Jag vill inget hellre än att ha tillbaka dig, på riktigt. Inte spela spel, det är jag klar med. Jag älskar dig, det har jag alltid på något sätt gjort och jag kommer alltid att älska dig. Efter regn kommer solsken! -Hon

Inga kommentarer: