lördag 28 mars 2009

84 dagar



I onsdags (25 mars) tog jag bort min andra visdomstand (bild 1). Jag tror att det har blivit något fel på min käke, inte något allvarligt hoppas jag, jag kan nämligen inte gapa så mycket som man ska. Torsdag 7 maj ska jag ta bort de andra på i överkäken SAMTIDIGT! Smärta på hög nivå.

Torsdag till fredag var jag hundvakt till min ögonsten Isa (bild 2). Ett riktigt mysigt dygn. Då kunde jag känna en liten bit av frihet.

Vill även säga till Lisa att jag tycker att det var jätte kul att träffa dig. Nästa gång blir det HEMBAKAT hos mig i den nya lägenheten. Det blir kanon! Det ser jag fram emot. Kram till dig! <3

Nästa helg ser jag fram emot.

För i övrigt vet jag inte hur mitt mående är, jag känner att jag är i en period där jag inte orkar tänka på det. Det är liksom alldeles för jobbigt. Jag vill ha sommar nu, i hopp om att kunna känna att jag mår lite bättre...

40 dagar kvar till jag ska ta bort mina två sista visdomständer.
84 dagar kvar till jag fyller 19 år.

Inga kommentarer: