söndag 15 mars 2009

En helg i Sundborn

















Lite bilder från helgen då jag var i Sundborn. Underbart! Det känns så himla bra att vara där, men när jag kommer tillbaka till lägenheten så vill jag bara tillbaka. Saknaden är då större än störst.

Klicka på bilderna för förstoring.

Förklaringar:
1: a bilden är Artos diplom. Han har nämligen en IQ på 135 vilket 1 % av Sveriges befolkning har.
2 :a bilden får stå för Arto.
3: e bilden var jag och Isa ute och gick på en helt fantastisk promenad, bara hon och jag. Frihet!
4: e bilden fick jag ett stort skratt-anfall och kunde bara inte sluta skratta. Jag tyckte att det såg ut som en elefant det där vita som jag har på armen. Jag hade så himla roligt. Alla andra tycke säkert att jag var helt knäpp i huvudet.
6: e bilden är på Isa där Arto stoppat i godis i Isas älsklingsboll. Så Isa försöker att ta ur godisen. Det ser lite roligt ut. Hon lyckades efter en stund.
7: e bilden är på min bebis. Min katt som jag vissa stunder lever för & som jag älskar i mängder.

Att fota är känslor som finns djupt inne i min själ.

Ni betyder mycket! Tack <3

Inga kommentarer: