måndag 23 mars 2009

Jag tvivlar

Jag blir så jävla trött på människor som säger att de förstår, som verkligen tror att de förstår mig. Det är tragiskt att de verkligen tror till 110 % att de förstår sig på mig... vilket i mina ögon är en stor lögn. De förstår ingenting. Jag blir så jävla trött, ledsen och arg.

Gabriella min vän, jag tänker på dig och jag stöttar dig alltid. I ur och skur!
Förresten, nu har du varit 18 år i en månad, hoppas att det känns bra. Thihi... <3

Två dagar kvar till jag ska ta bort min andra visdomstand.
89 dagar kvar till jag fyller 19 år.

Mitt liv är numera ett stort frågetecken! Jag vet varken ut eller in... hjälp mig, om det går -jag tvivlar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Guu vilken vacker bild på dig! <3
Finns här när du behöver hjärtat <3

Anonym sa...

Jag kan helt ärligt säga att jag inte förstår ett dugg hur du har det, men jag vet att jag alltid kommer finnas här om du vill prata om något. Jag kan ju försöka stötta även om jag inte förstår. puss på dej <3