fredag 21 maj 2010

30 dagar

Denna dag har bestått av ett ikea besök tillsammans med Birgitta. Jag har bränt x antal kronor. Men det behövdes och var riktigt kul! Kvällen ska jag spendera med Jonas.

Livet flyter numera på... att jag flyttat och kommer att fortsätta leva utan personal. Detta gör mig glad. Här sitter jag i en nyrenoverad lägenhet och den är bara min. Den står på mig och inte på Soc. Detta gör mig glad, men jag är ändå rädd... rädd för att detta inte kommer att fungera. Bakslag, vad gör jag då? Vem vänder jag mig till då? Det är jävligt ovant att livet flyter på för mig. Bara för att jag nu har det bra för en gångs skull... kommer då värsta jävla bakslaget och jag kommer att må riktigt jävla dåligt. Eller kommer jag att må som jag mår just nu för alltid. Rädsla och ovisshet. Vill inte må sådär riktigt jävla dåligt... tiden får utvisa hur det blir. En sak vet jag i alla fall, att jag måste försöka att kämpa så gott jag kan. Det är det enda jag kan göra för min egen skull. Men du ska veta... rädslan för bakslag är hemskt stor!

För i övrigt: 30 dagar kvar!

Inga kommentarer: