fredag 7 maj 2010

Tack för mig

Nu tänker jag berätta lite mer om lägenheten... igen. Du kanske tycker att det är lite tjatigt att jag snackar om den där lägenheten hela tiden men det är inte bara en lägenhet för mig. Det är så mycket mer.
Jag var i alla fall dit igår kväll. Målarna har kommit en bit, nu är det bara det snabba kvar att göra för dem. Igår hade de vävt väggar i hall och vardagsrum och spacklat kökstapeterna. Så nu kommer det att gå snabbt... ! Jag har även börjat packa lite kläder och tyg. En stor röd sopsäck fylld med tjocktröjor, en fylld med jeans, en fylld med andra byxor, en fylld med handdukar, en fylld med lakan och detta är ändå inte allt. Inte på långa vägar. Sen får vi ju inte glömma all porslin och småprylar. Och förresten, inte heller alla mina papper som finns i mängder! Men det är ju också såhär... bara man börjar packa så blir det klart ganska fort. Just ja... sen fick jag adressändringslappen idag. Den börjar gälla 18 maj. Flytten är idag planerad till 18 maj. Hoppas att det blir så. Nu har du fått en lite uppdatering. Tack för mig.

Inga kommentarer: