fredag 7 maj 2010

Du är fantastisk


Jag har helt klart världens bästa vän.
En vän som förstår.
En vän som finns för mig i ur och skur.
En vän som jag kan vara helt ärlig med.
En vän som jag alltid har roligt med.
En vän som alltid lyssnar på vad jag har att säga,
när det gäller både bra och dåliga saker. 
Du ska även veta att jag alltid kommer att finnas för Dig,
nu och för alltid. Du kan vara helt ärlig mot mig.
Du är fantastisk och Jag älskar Dig. <3

Jag hoppas att Du kan känna vem Du är. <3

1 kommentar:

Fanny sa...

Älskar dig Sanna, mer än ord kan säga. Tyvärr kan vi inte ses nästa vecka. Fått ännu en ny medicin, som jag blir helt groggy utav. Så personalen har bestämt att över helgen + nästa vecka ska jag stanna inomhus.
Samt att min mobil har jag råkat tappat i toan.. vadå typiskt mig, så den ska in nästa vecka, förhoppningsvis får jag låna någon under tiden. Annars kan vi "prata" via dator. Du kan ju skicka ett mail på facebook, om du vill att vi ska matcha så vi kan snacka över msn. Ska försöka logga in varje dag. Lite svårt eftersom vi bara har en internetsladd och det har kommit en till kille som Alltid ska sitta vid datorn ... -.-
Men hur som haver, saknar och älskar dig. <3