torsdag 2 februari 2012

Missade rasten, pluggade istället

I morse var det en tidig morgon, jag gick upp 6.30 och började svenska lektionen 8.30-11.40. En lång lektion, men den gick väldigt fort. Vi hade tydligen rast, men då satt jag och pluggade så jag missade rasten. Det var ingen som sa till att vi hade rast och dessutom var jag helt inne i det jag gjorde. Men, fick ändå gå ut och röka även fast rasten var slut. Jag har en snäll lärare. Han är bra. Sedan åkte jag hem och lagade tacopaj med min älskling och tittade på Tunnelbanan. På kvällen fick vi besök, fikade gott och drack kaffe. Detta är min dag...

I morgon är jag ledig och har ingenting som jag behöver iväg på. Det ska bli väldigt skönt! Men jag måste plugga... ordkunskap. Jag har en massa ord att lära mig fram till tisdag. Tur att jag har många dagar kvar på mig att lära mig dem, därför att det är en himla massa ord kvar. Men det fixar jag säkert...

Inga kommentarer: