lördag 11 februari 2012

Ny cykelhjälm

Igår: Vid 12 åkte vi ut på en härlig skoter tur i två timmar. Perfekt temperatur, dock molnigt och grått. Men det var roligt ändå! Resten av dagen och in på kvällen fixade vi lite grejer. Min nya cykelhjälm kom med posten igår också. Den är grymt snygg och jag är nöjd med valet av cykelhjälm. Nu väntar vi bara på att snön ska försvinna så att vi kan ut och cykla! Målet med säsongen är att cykla runt Runn hemifrån och hem igen. Även cykla till Sundborn och hem igen. Klarar jag det så kommer jag att vara så himla nöjd och väldigt glad!





Det som jag behöver inhandla inför cykelsäsongen är ett par handskar, kanske ett par långa byxor att ha över mina cykelbyxor i början av säsongen, eftersom att det säkert kommer att vara lite kallt med enbart cykelbyxor för de är går bara till vaderna. Och kanske ett par cykel glasögon. Sedan är jag redo! Jag längtar tills snön försvinner!


Under dagen idag ska jag städa, duscha och äta. På kvällen blir det mys framför melodifestivalen med ostar, kex och super gott vin tillsammans med min älskling. En perfekt lördag med andra ord!

Inga kommentarer: