onsdag 1 februari 2012

Ny rosa sport-bh

På förmiddagen idag var jag i skolan. Jag pluggade subjekt, predikat, direkt objekt, indirekt objekt och predikatsfyllnad. Väldigt roligt om jag ska vara ärlig! Jag har pysslat lite med det nu alldeles nyss, det blir nog lite mera plugg om ett tag igen. Grammatik är roligt. Sedan har jag läst lite ur min bok Det femte barnet, en väldigt bra bok än så länge.

Efter skolan gick jag till Stadium och köpte och sport-BH till mig själv. Jag är grymt nöjd!

I verkligheten är den neon rosa!
Märket är SOC.

Ikväll ska jag plugga ordkunskap och fortsätta med subjekt och predikat osv. och kanske läsa lite i boken. Jag känner mig som en plugghäst, men vafan... jag tycker ju att det är intressant, spännande och roligt. Så då tycker faktiskt jag att det inte gör något. Jag får en känsla av att vissa personer i min omgivning tycker att jag är "tråkig" som pluggar så mycket osv. Men detta är något som jag vill göra, jag vill bli godkänd osv. Har jag gått in för något så kan inget förstöra det, mer än jag. Och ingen annan eller något ska få förstöra detta för mig denna gång. Tyck att jag är tråkigt om det känner att det roar dig... jag bryr mig faktiskt inte så mycket. Men jag måste erkänna att jag blir väldigt ledsen ifall du inte förstår mig. Men det är upp till dig ifall du vill förstå eller inte, det är inget som jag kan styra.

Ojdå vad djup jag blev... men men... sådant händer.

2 kommentarer:

linnea sa...

Hejsan jag köpte också den sport bhn igår! Är också nöjd hann nämligen använda den redan samma kväll, men jag är på jakt efter fler och undrar om du har lite fler förslag på bra märken osv? Kram:)

Sanna sa...

Hej! Jag tycker den BH-n är grym. Jag bara älskar den. Hm, nej tyvärr jag vet inget bra märke som jag kan rekomendera. Jag gillar märket SOC. Jag har ett par träningbyxor från SOC också, och jag gillar dem. Materialet är grymt tycker jag! :)