tisdag 31 januari 2012

En liten kort sammanfattning

Nu kommer en liten kort sammanfattning vad jag har gjort denna tisdag kväll.

  • Lagat mat och tittat på Wallander-Skytten i 20 minuter.
  • Vilat i en timme.
  • Rökt en del cigaretter.
  • Och för tillfället lyssnar jag på lite olika sorters musik och läser om svenska språkets historia.
Om två timmar kommer äntligen min älskling hem, jag har inte träffat honom sedan i morse. Jag längtar!
I morgon är det en svenska lektion som gäller, det är allt som kommer att hända i morgon, men jag ska säkert plugga lite under dagen ändå. Det är ju så många svåra ord som vi ska lära oss. Föresten, idag hade vi ett test i ordkunskap. 20 stycken ord, och jag hade två fel. Eller det var en som var det var fel svar på, den andra svarade jag aldrig på för att jag visste inte vad det rätta svaret var.

Tack för mig för idag! Sov gott i natt allihopa, det ska jag göra!

Inga kommentarer: