fredag 27 januari 2012

Det femte barnet

Nej men god morgon! Idag blir det en lugn dag. Jag ska iväg på ett möte klockan 13. Det är allt. När jag är klar på mötet så kommer jag att traska ner till stan och möta upp min älskling. Jag kommer att förhoppningsvis att köpa en ring eller två på Gina, som jag har tittat ut tidigare i veckan. Vi får se om det blir något ring köp eller ej. Jag hoppas! De hade i alla fall många grymt snygga ringar där. Ha-begär typ. Nej men faktiskt... jag behöver i alla fall en ring. Nu ska jag avsluta detta inlägget och försöka samla kraft till att göra mig i ordning inför dagen... ha en fin dag allihopa!

Försten, jag har börjat läsa en bok... vi ska göra det som en svenska uppgift. Jag fick ett tips av läraren om en bok som heter Det femte barnet som är skriven av Doris Lessing. Jag har nu läst 15 sidor och jag vill redan nu veta vad som mer kommer att hända. Hoppas att den är lika grym som den verkar och att jag fixar att läsa ut den!

Inga kommentarer: