söndag 29 januari 2012

Lördag kväll/söndag

Lördagsmys på hög nivå!
Igår på dagen när min älskling hade slutat sitt jobb så tog vi en lång skoter tur, en tur på 1 timme och 30 minuter. Det var grymt roligt! Skönt med så mycket frisk luft. På kvällen gjorde vi den grymt goda maten och drack gott vin till. Och hade det väldigt trevligt. Lite senare på kvällen böjd vi in våra grannar till oss, lagom till efterrätten. Satt och drack rött och pratade och hade det väldigt trevligt. En lyckad lördagskväll i gott sällskap om du frågar mig.



Idag har jag varit helt slut eftersom att det blev sent igår kväll. Men ändå så har jag varit så duktig att jag har städat hela lägenheten, dammat och dammsugit, med hjälp av min älskling. Sedan har vi ätit och varit allmänt slappa. En lugn söndag med andra ord. Men här på kvällen så har jag försökt lära mig ord. Ordkunskap, svåra ord. Det går faktiskt ganska bra för mig att lära mig orden, dock lite svårt, men så är det ju i princip med allt innan man kan det som man ska lära sig.

Inga kommentarer: