onsdag 18 januari 2012

En timmes skoter åkning

Idag på förmiddagen var jag på min svenska lektion, tiden där gick hyfsat fort. När jag kom hem så drack jag en kopp kaffe tillsammans med min älskling. Sen tog vi en liten promenad, vi kom på att vi ville åka skoter. Så vi gick och hämtade skotern, åkte hem och bytte om. Sen drog vi ut på en timmes skotertur. Grymt bra väder, dock inge sol... men det var inte kallt i alla fall. När vi åkte på sjön, då jävlar gick det fort... skojigt. Sen lämnade vi skotern och promenerade hem, lagade lite mat och såg på gårdagens avsnitt av Mot alla odds som gick på 1: an. På kvällen har jag pluggat lite, gjort en uppgift. Det tog tid, och jag hoppas att det enbart är rätta svar. Resten av kvällen ska jag vila och göra så lite som möjligt så att jag orkar med morgondagen.

Inga kommentarer: