onsdag 25 januari 2012

Igår, idag, nu och ikväll


En bild ifrån igår morse.

Igår orkade jag inte skriva något för att jag har verkligen helt slut efter dagen. Jag var i skolan på förmiddagen och sedan på eftermiddagen var jag på ett möte. Jag träffade en fin vän tiden mellan då jag slutade skolan och fram till mitt möte började. När jag kom hem så började jag plugga, men jag förstod ingenting nästan.
Idag har jag varit i skolan, och jag fick hjälp med det som jag hade problem med igår. Så nu förstår jag lite mer. När jag var klar i skolan idag så åkte jag hem och åt lunch med min älskling. Pastasallad. Nu taggar jag inför morgondagen då det är min sista skoldag för denna vecka. Då måste jag gå upp en timme tidigare eftersom att jag börjar tidigare.
Just nu ser jag Mot alla odds. En grymt bra serie, alla bör se den serien.
Ikväll blir det en tidig kväll.

Inga kommentarer: