måndag 2 april 2012

Det är fan typiskt

Idag har det varit en dag fylld med grejer att göra! Först vaknade vi, drack kaffe ute i kylan. Sen lagade vi lite lunch för att jag höll verkligen på att dö av hunger. Sen åkte vi och hämtade släpvagnen så att vi kunde köra utemöblerna hem till oss från ett garage. Så det gjorde vi. Sen åkte vi till Bjursås och lämnade min SCOTT cykel hos en människa. SCOTT behöver nämligen lite service. Det kommer att bli grymt när den är fixad! Bild kommer! Sen åkte vi till Norlsund och hämtade upp min syster. Sen vidare mot Ica Maxi och handlade inför veckan. Sen vidare hem till mamma och Annie där vi satt ett tag, sen blev vi bjudna på pizza. Sen drog vi hem. Sedan vi kom hem har jag hunnit pluggat lite och duschat. Jag ska väl snart sova kan jag tro. Jag ska upp tidigt i morgon + att jag har prov i morgon, + möte på eftermiddagen.



Det var ju passande med lite hagel och snö
samma dag som vi hämtade ute möblerna!
Det är fan typiskt!
Men jag är glad ändå,
för att jag hoppas på att våren kommer tillbaka i morgon!

Inga kommentarer: