fredag 6 april 2012

En massa babbel

Jag vaknade för ett tag sedan och det jag har hunnit med sedan jag gick upp är: gjort kaffe och druckit kaffe.

Jag måste säga, att jag är riktigt stressade över skolan. Jag förstår inte hur jag ska klara denna delkurs! På grund av att vi ska åka bort och sen är vi lediga nästa vecka tisdag och onsdag. Jag förstår inte hur detta ska gå! Men jag ska verkligen försöka att klara denna delkurs. Jag ska plugga järnet fram tills vi åker bort! Och jag ska ta ett snack med läraren och förhoppningsvis kunna lägga upp en plan för mig så att jag klarar provet i slutet av delkursen. Aja, det visar väl sig hur det blir och går.

Ikväll ska vi göra egen pizza med lite smått och gott på! Och ett glas rött till det. Ur gott och ur mysigt kommer det att bli! I know!

Inga kommentarer: