söndag 1 april 2012

Fredag, lördag, söndag

Fredag
Vi satte kurs mot Falu stad, Jonas klippte sig och sen gick vi och åt lunch på China Thai. Så gott! Sen traskade vi mot systembolaget och köpte lite smått och gott. Sen satte vi kurs mot Borlänge och biltema. Köpte en massa bil produkter så att bilen ska bli fin! Sen åkte vi hem. På kvällen gick vi över till våra grannar, blev bjuden på lite vin o så. Vi satt där till sen kväll och pratade och hade det trevligt. Sen så kom Annie på kvällen och umgicks med oss. Hon sov även här. Ur kanon fredag!

Lördag
Annie drog hem mitt på dagen och Jonas kom efter en stund hem från jobbet. Satt i princip hela dagen ute i solen, även fast det blåste storm. Men vadå, solen värmde ju! Ur skönt! Lördag kväll var det mys som stod på schemat. Vi åt ostbricka och drack vin. Och tittade på en film. Den var dålig så vi stoppade efter 45 minuter.

Idag
Idag händer det inte så mycket. Jag tänkte att jag försöka plugga lite till, jag har ju prov på tisdag.
- Jag har inget mer att säga.

Inga kommentarer: